De vanligste spørsmålene (FAQ)

Kan jeg endre bestillingen min ?

Nei , du kan ikke endre en ordre når du har godkjent det . Alle våre ordre blir automatisk sendt til vår pakke papir for å sikre vår rask leveringstid .
Men du kan alltid prøve å skrive vår online support , for å se om vi klarer å stoppe din bestilling !

Kan jeg kansellere en bestilling ?

Nei , er det ikke mulig å kansellere en bestilling . Ordre blir sendt direkte til vårt lager for å sikre rask levering .
Du kan alltid sende en e-post til mail@misslux.dk eller via vår online support .
Men , kan du nekte å motta maxi brev / pakke .
 
Det er noe som mangler i pakken min , hva gjør jeg ?

Jeg har mottatt min pakke , men mangler en eller flere produkter.
Vi ber om at du umiddelbart kontakte vår kundeservice mail@misslux.dk .
Det oppgi ordrenummeret og navnet ditt , og året ( s ) produkt (er ) du mangler.
 
Produktet er brutt , hva bør jeg gjøre?

Vi handel alle elementer som er ødelagt eller gi pengene tilbake .
Kontakt oss på mail@misslux.dk . Bruk vår velsen og sende varen i ustand for returadressen :

Misslux.dk
Engsøvænget 12
7200 Grindsted
Danmark .
 
Vet du sende internasjonalt ?

Vi leverer til Danmark , Grønland og Færøyene , og følgende land : Sverige, Norge og Tyskland .
 
Er det priser inkl. . Moms og toll ?

Prisen for Danmark er inkl. mva . moms .
Prisen for Norge er uten moms og toll . Prisen til Sverige og Tyskland er uten moms .
Kunden er ansvarlig for fortolling og betaling av gebyr .
 
Hvor lenge er leveringstid ?

Bestillingen vil bli sendt så snart som mulig og vil komme i løpet av 1-2 virkedager etter bestilling .
Forsendelser utlandet vil komme innen 3-7 dager .
 
Hva er fraktkostnadene ?

Fraktkostnader er alltid på 29,00 DKK .
 
Kan jeg spore / spore bestillingen min ?

Nei, alle pakker sendt som maxi innlegg med Post Danmark , slik at vi kan holde den lav frakt pris .
Fikk ikke spørsmålet ditt ( s ) Produkt (er ) i 3-4 dager , kan du kontakte vår kundeservice på mail@misslux.dk .
 
Hvordan kan jeg betale min bestilling ?

Du kan på betalingssiden velger å betale med kredittkort , bankoverføring eller faktura .

Vi aksepterer følgende kredittkort :

    
VISA
    
eDankort
    
Visa
    
VISA Electron
    
MasterCard
    
Maestro
    
JCB

Hvis du velger betaling med kredittkort , vil betalingen bli trukket fra kredittkortet ditt når varene er sendt fra vårt lager .

Det skal ikke være noen kredittkort avgifter
 
Paypal :

Vi aksepterer at det gjør betalinger fra Internett betalingstjenesten PayPal .

Bankinnskudd :

Vi tilbyr også bankoverføring :

Våre bankfolk er Vorbasse Hejnsvig Savings Bank , Reg. nr. 9690 kontonr . 0000431753rd
For betaling fra utlandet delen, kan du bruke vår IBAN ingen DK8896900000431753 , Swift -kode WOHEDK21

Det skal ikke være noen bankinnskuddsgebyr
 
faktura :

Vi aksepterer også betaling per faktura gjennom betalingsselskapetKlarna AB . Du kan velge mellom to ulike regningsbetaling :

• Faktura betaling, betaler du hele beløpet på en gang
• betalingskonto , hvor du velger å delbetale

Et gebyr på 29 millioner

Er det trygt å bestille varer fra Misslux ?

Vi har et høyt fokus på betaling sikkerhet , så ja , du kan føle deg trygg når du handler hos oss .
Misslux.dk kryptere all informasjon med SSL ( Secure Socket Layer ) protokoll via vår partner EPAY .
Dette betyr at udvedkommen ikke kan lese ditt kortnummer eller annen informasjon i løpet av transaksjonen med PBS .
Det er ingen betaling gebyr for ovennevnte betaling .
 
Har du fått min tilbake pakken?

Vi vil behandle returpakker innen 7 dager etter at vi mottar din retur pakken . Vår støtte vil sende deg en bekreftelse via e-post om at vi har mottatt din retur .
 
Produktet jeg vil ha er utsolgt - du får mer av det ?

Dessverre , visse elementer utsolgt . Kunden kan ikke følge opp på et gitt produkt kommer tilbake på lager .
Tips - vi får veldig ofte etter forsyninger av populære elementer , og noen ganger får vi noe tilbake . Derfor kan vi bare oppfordre deg til å stikke innom fra tid til annen .
Du kan også dra nytte abonnere på vårt nyhetsbrev .
 
Jeg trenger mer informasjon om et produkt

Vi skriver så mye informasjon som mulig om våre produkter , som for eksempel størrelse, farge , materialer og varer , for eksempel , er stramt .
Hvis du trenger ytterligere informasjon vennligst send kundeservice . Det er viktig at du skriver hva du prdouktet stater og eventuelt link til produktet , slik at vi kan gi en rask og nøyaktig beskrivelse .
 
Jeg så noen fete klær i en av de merkene jeg fører - du kan finne det for meg ?

Dessverre er det ikke mulig for våre leverandører for å komplettere vårt produktspekter basert på kundenes forespørsler .
 
Produktet jeg kjøpte er nå billigere - du betale mellomlegget tilbake ?

Heldigvis for våre kunder , har vi satt flere priser ned enn vi sette opp . Vi er ikke i stand til å kompensere kunder som allerede har kjøpt et produkt vi satt ned prisen .
 
Kan du fortelle meg hvor ellers kan du kjøpe dette produktet ?

Vår kundeservice er dessverre ikke fortelle deg hvor ellers du kan kjøpe de produktene du finner på Misslux.dk
 
Det har vært en feil i bestillingen min .

Noen ganger feil er gjort , men vi gjør vårt beste for å fikse dem så smidig som mulig . Hvis du har oppdaget at vi har gjort en feil i bestillingen din , kan du kontakte kundeservice .
 
En del av bestillingen min mangler

Skipsfarts bekreftelse er alle levert varer som er nevnt . Hvis noen av disse elementene , ved en feil , ikke i pakken , vennligst oppgi dette på returskjemaetsom du finner i pakken ( returkode 6 ) , og sende ut returskjemaet tilbake til oss . Vi vil da kompensere for den manglende artikkelen.
 
Når vil jeg bli?

Når du foretar en bestilling , vil kortet ditt bli validert , og du vil da motta en e-post som bekrefter at bestillingen er godkjent . Betaling vil kun bli gjort når vi har sendt bestillingen fra vårt lager . Hvis kortet ditt ikke blir akseptert , vil betalingen ikke finne sted , og du vil umiddelbart bli informert om på skjermen som indikerer at betalingen mislyktes . Husk at selv om betalingen ikke er godkjent , noen kortutstedere penger tilsvarende det som kreves kjøpesummen , noe som betyr at du ikke vil være i stand til å få tilgang til penger i en kort periode .
 
Ett element jeg hadde i min handlepose, ble solgt ut da jeg kom til kassen . Hvordan er det mulig?

Produktet er ikke reservert før du har kjøpt den i kassa . Hvis elementet er veldig populært , kan det være tilgjengelig når du putter den i handleposen, men solgte ut før du kommer til kassen . En vare du har lagt til i handleposen er lagret i 7 dager , men vi kan ikke garantere at det vil være tilgjengelig i kassa for hele perioden .
 
Er min kredittkortinformasjon og personlige opplysninger sikker?

Misslux.dk garanterer at informasjonen er helt trygge hos oss . Alle data blir kryptert før de sendes for å sikre at all sensitiv informasjon er helt sikker .
 
Har du en fysisk butikk ?

Nei , men du har mulighet, som avtalt ved mail@misslux.dk til å komme og hente varer samt se på vårt utvalg.

KONTAKT MISSLUX

Har du andre spørsmål kan du sende e-post til Mette som er klar på mail@misslux.dk eller online support .